یادت بخیر

در مرور خاطراتت توقف نکن...!شاید،سهم من یک یادت به خیر ساده باشد...
نظرات 7 + ارسال نظر
مریم جمعه 19 آبان 1391 ساعت 13:45 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام سپیده جونم
نوشته ی قشنگی بود

سلام.مرسی

آرمان جمعه 19 آبان 1391 ساعت 13:46

ه به!!!چه وبی داری خدایش...
واقعا من خودم شخصا تا حالا همچین وب باحالی نندیدم و مطمئنن من بعد هم نمیبینم...
واقعا حال کردم...صادقانه بهت بگم دوس دارم به سایتم دعوتت کنم...
خیلی خوشحال میشم ازش بازدید کنی...
به عنوان مدیر یه وبی که اینقد برام باحاله دوس دارم بیای و یه سری به وب ما هم بزنی.وب من درمورده درآمد از سایت های کلیکی هستش...
راحت میتونی ماهی 100هزار تومان دربیاری..منم باااورم نمیشد...
تا اینکه با اولین برداشتم ازشون اثبات شد...
میتونم لیست اثبات پرداختی ها رو نشونت بدم...
از اونجا که خیلی از سایتت خوشم اومد صادقانه دوس دارم که تو هم
درآمد داشته باشی...ا
البته اگه زرنگ و حوصله دار هم باشی میتونی میلیون ها تومن درآمد داشته باشی
که بدون شک هم همینطوره و ایمان دارم که همینطوره
میتونی درآمد میلیون تومانی داشته باشی!!!
آره پسر مگه من و تو چیمون از اینو اون کمتره؟؟؟؟همین دوست من ماهی 400هزار توماان درآمدشه لامصب
کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه خدایی کمه؟؟؟؟؟؟؟
در آینده ای نه چندان دور راحت میشه 1 میلیون تووووووووووومن
فرصتو از دست نده ...
برای اینکه بیشتر از ارتباط با تو فیض ببرم ازت خواهش میکنم که اول آی دی زیر رو ادد کنی.بعد هم یه سری به کلبه ی درویشان ما بزنی...
id:arman.fallahian@yahoo.com
adress web:http://baran-click.mihanblog.com/

farzad جمعه 19 آبان 1391 ساعت 14:25 http://ma2ta11.blogsky.com

مـن رفـتم و تـو فـقـط گـفـتی بـرو بـه ....
زیبا بود

مرسی

ملینا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 17:03

سلام سپیده جون وبت قشنگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کنwww.setarehha.blogsky.com

سلام.مرسی

ندای باران جمعه 19 آبان 1391 ساعت 18:55 http://nedaye-baran.blogsky.com

چقدر سخته

کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر

بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت بگه . . .

چقدر سخته

تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه

زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای اینکه

لبریز کنید و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری . . .

چقدر سخته

ملینا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 16:04

منوبه اسم دسپینالینک کن مرسی.من درحال لینکیدنتم.اپم بیا

ملینا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 16:13

اومدم لینکیدمت یه وبه دیگه اومداسمه دیگه ای داره وبت؟خبرم کن باچه اسمی بلینکمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد